Afișare rezultate |
Afisarea articolelor 1-3(3) pentru cuvîntul-cheie "increasing product usage"
Circular economy: behavioural study on consumers’ engagement in products life extension |
Timofei Olga |
National Institute for Economic Research of Moldova |
Creşterea economică în condiţiile globalizării |
Ediția 16. 2022. Chisinau, Moldova. ISBN (pdf) 978-9975-3530-9-0 (PDF). |
Disponibil online 3 November, 2022. Descarcări-6. Vizualizări-387 |
Circular business models for increasing product usage |
Timofei Olga |
National Institute for Economic Research of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 26-a . 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-3590-6-1. |
Disponibil online 28 March, 2023. Descarcări-3. Vizualizări-223 |
Circular business models for increasing product usage |
Timofei Olga |
Academy of Economic Studies of Moldova |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii |
Ediţia a 26-a. 2022. Chişinău Republica Moldova. ISBN 978-9975-155-93-9. |
Disponibil online 30 March, 2023. Descarcări-1. Vizualizări-213 |
1-3 of 3