ORCiD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Teze/Rezumate în culegeri - 2.
Evoluţia relaţiei conceptelor de marcă şi brand: contexte, diferenţe şi similitudini |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-167. Vizualizări-822 |
Fundamentarea conceptelor brandului de ţară în baza teoriei brabdului corporativ şi de produs |
Furdui Veronica |
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova |
Universitas Europaea: spre o societate a cunoașterii prin europenizare și globalizare |
2018. Chişinău. ISBN 978-9975-3168-7-3. |
Disponibil online 28 February, 2020. Descarcări-74. Vizualizări-715 |