Cuvinte-cheie (8): Teoria influenței sociale (1), Luarea deciziilor cumpărătorului (1), Social Influence Theory (1)
ORCiDArticole în reviste din RM - 1.
- 3. Articole în reviste din RM
- 3.1. Articole în reviste științifice din RM (perioada în care au avut categorie de clasificare + 2 numere până la aprobarea statutului de publicație științifică)
- 3.1.2.Articole în reviste de cat. B+ - 1
Influence of social media on consumer purchasing decisions in Durban |
Ntobaki Paballo Patience1 , Tlapana Tshepo2 , Matli Cleopatra Moipone1 |
1 Durban University of Technology, 2 Walter Sisulu University (WSU) |
Journal of Social Sciences |
Vol. 5, Nr. 2 / 2022 / ISSN 2587-3490 / ISSNe 2587-3504 |
Disponibil online 10 June, 2022. Descarcări-8. Vizualizări-283 |