Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 11:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014.5 (105) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4024) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Educaţia: pregătire pentru veşnicie? In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 3(51), pp. 44-49. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(51) / 2016 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 37.014.5 | |||||||
Pag. 44-49 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Autorul examinează identificarea umanităţii prin educaţie, acest discurs filosofic semnificand o preocupare permanentă a educaţiei analizată holistic şi fundamental pe trei patternuri majore de inţelegere a educaţiei permanente: clasic, modern şi post-modern. Acestor patternuri li se asociază metaforic şi trei termeni ai gandirii filosofice antice, şi anume: paideia, phronesis, eudaimonia. |
|||||||
Cuvinte-cheie politici educaţionale, politici sociale, pregătire, Instanţe filosofice, sociale şi psihologice ale politicilor educaţionale, patternuri (paideia, phronesis, eudaimonia) |
|||||||
|