Мотивация при изучении математики
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
56 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:51 (59)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4061)
Mathematics (1688)
SM ISO690:2012
МИРЗА-ФЁДОРОВ, Оксана. Мотивация при изучении математики. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 80-86. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p80-86
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică
Ediţia 1, 2024
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023

Мотивация при изучении математики

Motivation while studying mathematics

DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p80-86
CZU: 37.016:51

Pag. 80-86

Мирза-Фёдоров Оксана
 
Теоретический Лицей им. «Н. Георгиу»
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Due to the fact that Mathematics is one of the most difficult subjects for students, this article examines its peculiarities, reasons for poor performance and types of motivation. Here are given the steps to take in order to improve academic progress.

Cuvinte-cheie
mathematics, motivation, academic performance, reason, improveding

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Мотивация при изучении математики">
<meta name="citation_author" content="Мирза-Фёдоров Оксана">
<meta name="citation_publication_date" content="2024">
<meta name="citation_collection_title" content="Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică">
<meta name="citation_volume" content="Ediţia 1">
<meta name="citation_firstpage" content="80">
<meta name="citation_lastpage" content="86">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/80-86_34.pdf">