Information technology as an effective tool of implementing a personality-oriented approach in teaching english based on the example of using the google classroom service
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
60 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-09 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111+004 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4033)
English language (691)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4233)
SM ISO690:2012
CURILOVA, Anna. Information technology as an effective tool of implementing a personality-oriented approach in teaching english based on the example of using the google classroom service. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 87-90. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p87-90
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică
Ediţia 1, 2024
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică"
1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023

Information technology as an effective tool of implementing a personality-oriented approach in teaching english based on the example of using the google classroom service

Tehnologia informației ca un instrument eficient de implementare a unei abordări orientate pe personalitate în predarea limbii engleze bazat pe exemplul de utilizare a serviciului google classroom

DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p87-90
CZU: 37.016:811.111+004

Pag. 87-90

Curilova Anna
 
Liceul Tehnologic Resurse Educaţionale şi Training Tehnologic „B.Z. Hertli”, mun. Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Articolul explorează integrarea tehnologiei informației în predarea limbii engleze, concentrându-se pe utilizarea Google Classroom. Subliniind importanța instrumentelor digitale în implementarea unei abordări centrate pe elev, sala de clasă virtuală din Google Classroom este prezentată ca un spațiu de informare pentru învățarea activă și conștientă. Funcțiile Google Classroom, inclusiv testele inițiale, temele individuale, colaborarea în grup și reprezentarea flexibilă a materialelor subliniază contribuția acestuia la principiile de învățare centrate pe elev. Tragem concluzia că, deși tehnologia favorizează independența elevilor, ea nu înlocuiește profesorul, ci oferă noi posibilități de organizare educațională.

Cuvinte-cheie
tehnologia informaţiei, abordare centrată pe elev, funcții Google Classroom, curriculum modernizat, clasă virtuală, individualizare, diferențiere a instruirii