Articolul precedent |
Articolul urmator |
64 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 12:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111+004 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4061) |
English language (699) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4264) |
SM ISO690:2012 CURILOVA, Anna. Information technology as an effective tool of implementing a personality-oriented approach in teaching english based on the example of using the google classroom service. In: Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică, Ed. 1, 1-2 decembrie 2023, Chişinău. Chişinău: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă”, 2024, Ediţia 1, pp. 87-90. ISBN 978-9975-46-884-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p87-90 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică Ediţia 1, 2024 |
||||||
Conferința "Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică" 1, Chişinău, Moldova, 1-2 decembrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.01-02-12-2023.p87-90 | ||||||
CZU: 37.016:811.111+004 | ||||||
Pag. 87-90 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul explorează integrarea tehnologiei informației în predarea limbii engleze, concentrându-se pe utilizarea Google Classroom. Subliniind importanța instrumentelor digitale în implementarea unei abordări centrate pe elev, sala de clasă virtuală din Google Classroom este prezentată ca un spațiu de informare pentru învățarea activă și conștientă. Funcțiile Google Classroom, inclusiv testele inițiale, temele individuale, colaborarea în grup și reprezentarea flexibilă a materialelor subliniază contribuția acestuia la principiile de învățare centrate pe elev. Tragem concluzia că, deși tehnologia favorizează independența elevilor, ea nu înlocuiește profesorul, ci oferă noi posibilități de organizare educațională. |
||||||
Cuvinte-cheie tehnologia informaţiei, abordare centrată pe elev, funcții Google Classroom, curriculum modernizat, clasă virtuală, individualizare, diferențiere a instruirii |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Information technology as an effective tool of implementing a personality-oriented approach in teaching english based on the example of using the google classroom service"> <meta name="citation_author" content="Curilova Anna"> <meta name="citation_publication_date" content="2024"> <meta name="citation_collection_title" content="Concepția rezultantei: importanța teoretică și practică"> <meta name="citation_volume" content="Ediţia 1"> <meta name="citation_firstpage" content="87"> <meta name="citation_lastpage" content="90"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/87-90_62.pdf">