Perspective de abordare a curriculumului în educaţie
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1697 62
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-28 21:29
SM ISO690:2012
IFTEMIE, Nicoleta. Perspective de abordare a curriculumului în educaţie. In: Revistă de știinţe socioumane , 2012, nr. 1(20), pp. 120-124. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(20) / 2012 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Perspective de abordare a curriculumului în educaţie

Pag. 120-124

Iftemie Nicoleta
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

The article presents the perspectives of different approaches to curriculum in education. There are generalized thirteen perspectives which synthesize the main aspects that characterize them: theoretical, psychological, sociological, pedagogical, focusing on competences, conceptual, historical, vocational, procedural, structural, curriculum products, the general framework of the curriculum and the instrumental side (operational) of the university curriculum.

Articolul prezintă perspectivele de abordare a curriculumului în educaţie. Sunt generalizate 13 perspective care sintetizează aspectele principale ce le caracterizează: epistemică, psihologică, sociologică, pedagogică, axarea pe competenţe, conceptuală, istorică, vocaţională, procesuală, structurală, a produselor curriculare, a cadrului general al curriculumului şi cea a laturii instrumentale (operaţionale) a curriculumului universitar.

Cuvinte-cheie
the university curriculum, perspectives of different approaches to curriculum in education, theoretical aspect of education curriculum, curriculum products, the instrumental side

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Iftemie, N.</dc:creator>
<dc:date>2012-01-03</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'>The article presents the perspectives of different approaches to curriculum in education. There are generalized thirteen perspectives which synthesize the main aspects that characterize them: theoretical, psychological, sociological, pedagogical, focusing on competences, conceptual, historical, vocational, procedural, structural, curriculum products, the general framework of the curriculum and the instrumental side (operational) of the university curriculum.</dc:description>
<dc:description xml:lang='ro'>Articolul prezintă perspectivele de abordare a curriculumului în educaţie. Sunt generalizate 13 perspective care sintetizează aspectele principale ce le caracterizează: epistemică, psihologică, sociologică, pedagogică, axarea pe competenţe, conceptuală, istorică, vocaţională, procesuală, structurală, a produselor curriculare, a cadrului general al curriculumului şi cea a laturii instrumentale (operaţionale) a curriculumului universitar.</dc:description>
<dc:source>Revistă de știinţe socioumane  20 (1) 120-124</dc:source>
<dc:subject>the university curriculum</dc:subject>
<dc:subject>perspectives of different approaches to curriculum in education</dc:subject>
<dc:subject>theoretical aspect of education curriculum</dc:subject>
<dc:subject>curriculum products</dc:subject>
<dc:subject>the instrumental side</dc:subject>
<dc:title>Perspective de abordare a curriculumului în educaţie</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>