Criterii de centrare pe cel ce învăţă în instruirea matematică
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
663 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-27 18:40
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Criterii de centrare pe cel ce învăţă în instruirea matematică. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 239-242. ISBN 978-9975-50-136-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică
Ediția 4, 2014
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică"
Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013

Criterii de centrare pe cel ce învăţă în instruirea matematică


Pag. 239-242

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 martie 2020


Rezumat

Achieving a student-centered instruction depends very much on the centering criteria selected. The article examines the following centering criteria for mathematical education: temperament, type of intelligence, math skills, and special educational needs.

Cuvinte-cheie
student-centered mathematics education, centering criteria, temperament, type of intelligence, mathematical ability, special educational needs