Articolul precedent |
Articolul urmator |
663 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 18:40 |
SM ISO690:2012 ZASTÎNCEANU, Liubov. Criterii de centrare pe cel ce învăţă în instruirea matematică. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică: Colloquia Professorum din 18 octombrie 2013, 18 octombrie 2013, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2014, Ediția 4, pp. 239-242. ISBN 978-9975-50-136-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 4, 2014 |
||||||
Colocviul "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" Bălți, Moldova, 18 octombrie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 239-242 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Achieving a student-centered instruction depends very much on the centering criteria selected. The article examines the following centering criteria for mathematical education: temperament, type of intelligence, math skills, and special educational needs. |
||||||
Cuvinte-cheie student-centered mathematics education, centering criteria, temperament, type of intelligence, mathematical ability, special educational needs |
||||||
|