Articolul precedent |
Articolul urmator |
470 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-20 07:34 |
SM ISO690:2012 ŢAULEAN, Micaela, PALARIA, Viorica. Accepting everyone and appreciating differences at EFL primary classes. In: Tradiţie şi modernitate în abordarea limbajului: Materialele colocviului comemorativ international consacrat aniversării a 65-a de la naşterea profesorului Mircea Ioniţă, 25 noiembrie 2006, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2006, pp. 202-205. ISBN 978-9975-50-014-2 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi modernitate în abordarea limbajului 2006 | ||||||
Colocviul "Tradiţie şi modernitate în abordarea limbajului" Bălţi, Moldova, 25 noiembrie 2006 | ||||||
|
||||||
Pag. 202-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article “Accepting everyone and appreciating differences at EFL primary classes” the authors highlight the idea that valuing diversity and practicing tolerance are central to the goal of achieving peace and good will in our lives and the world. At English lessons the primary classes’ children may learn about diversity through readings and discussions. Language skills are developed through new vocabulary from readings and discussions, reading critically and writing responsively, and practicing the skill of oral presentation. |
||||||
|