Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 62 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-27 20:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:371.3 (6) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2016) |
SM ISO690:2012 RACU, Angela. Comunicarea în clasele primare. In: Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă: Conferinţă ştiinţifico-practică cu participare internaţională, 31 ianuarie - 1 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2020, pp. 143-145. ISBN 978-9975-76-299-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă 2020 | ||||||
Conferința "Orientări axiologice ale constructivismului în educaţia modernă" Chişinău, Moldova, 31 ianuarie - 1 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3:371.3 | ||||||
Pag. 143-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formarea comunicării orale la elevii devine posibilă de realizat prin predarea/învaţarea/evaluarea disciplinelor şi solicită pe de o parte, formarea unor capacităţi, deprinderi, abilităţi, atitudini la nivelul discursului elevului. Din această perspectivă formarea comunicării orale a elevilor a devenit un deziderat important. Direcţiile principale abordate în cercetările din domeniul comunicării elevilor, vizează formarea comportamentului comunicativ prin diverse strategii de interacţiune educaţională. Această situaţie generează idei ce constau în identificarea elementelor de comunicare la elevi şi a reperelor teoretico-experimentale. Dacă elevul, îndrumat de învățător, înţelege gândul exprimat de poet şi însuşeşte forma în care a fost expus, încă nu înseamnă că-şi antrenează darul vorbirii, aceasta îi îmbogăţeşte orizontul de cunoaştere, dar capacităţile de exprimare pot rămâne absolut atrofiate. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, comunicare orală, ascultare activă, exprimare |
||||||
|