Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-16 22:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:811.111 (79) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033) |
Английский язык (691) |
SM ISO690:2012 LASCU, Tatiana. Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 332-337. ISBN 978-9975-76-303-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 3, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:811.111 | ||||||
Pag. 332-337 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă un model de dezvoltare a competențelor de comunicare prin lectura nuvelelor în limba engleză. Sunt evidențiate unele aspecte didactice ale procesului de lectură; este descris un demers adecvat învățării active și interactive prin folosirea unor metode eficiente care să solicite mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii studenților. |
||||||
Cuvinte-cheie text, short story, communicative skills, reading, comprehension, speaking. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ciorba-Lașcu, T.</dc:creator> <dc:date>2020</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul prezintă un model de dezvoltare a competențelor de comunicare prin lectura nuvelelor în limba engleză. Sunt evidențiate unele aspecte didactice ale procesului de lectură; este descris un demers adecvat învățării active și interactive prin folosirea unor metode eficiente care să solicite mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii studenților.</p></dc:description> <dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 3) 332-337</dc:source> <dc:subject>text</dc:subject> <dc:subject>short story</dc:subject> <dc:subject>communicative skills</dc:subject> <dc:subject>reading</dc:subject> <dc:subject>comprehension</dc:subject> <dc:subject>speaking.</dc:subject> <dc:title>Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>