Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
784 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-16 22:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:811.111 (79)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4033)
Английский язык (691)
SM ISO690:2012
LASCU, Tatiana. Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor filologice, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 3, pp. 332-337. ISBN 978-9975-76-303-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 3, 2020
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020

Practical approaches to the short story designed to foster students’ English communicative skills

CZU: 37.016:811.111

Pag. 332-337

Lascu Tatiana
 
Tiraspol State University
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2020


Rezumat

Articolul prezintă un model de dezvoltare a competențelor de comunicare prin lectura nuvelelor în limba engleză. Sunt evidențiate unele aspecte didactice ale procesului de lectură; este descris un demers adecvat învățării active și interactive prin folosirea unor metode eficiente care să solicite mecanismele gândirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii studenților.

Cuvinte-cheie
text, short story, communicative skills, reading, comprehension, speaking.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ciorba-Lașcu, T.</dc:creator>
<dc:date>2020</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul prezintă un model de dezvoltare a competențelor de comunicare prin lectura nuvelelor &icirc;n limba engleză. Sunt evidențiate unele aspecte didactice ale procesului de lectură; este descris un demers adecvat &icirc;nvățării active și interactive prin folosirea unor metode eficiente care să solicite mecanismele g&acirc;ndirii, ale inteligenţei, ale imaginaţiei şi creativităţii studenților.</p></dc:description>
<dc:source>Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice (Vol. 3) 332-337</dc:source>
<dc:subject>text</dc:subject>
<dc:subject>short story</dc:subject>
<dc:subject>communicative skills</dc:subject>
<dc:subject>reading</dc:subject>
<dc:subject>comprehension</dc:subject>
<dc:subject>speaking.</dc:subject>
<dc:title>Practical approaches to the short story designed to foster students&rsquo; English communicative skills</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>