Articolul precedent |
Articolul urmator |
791 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-27 17:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.891:004 (6) |
Воспитание. Обучение. Образование (14882) |
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4283) |
SM ISO690:2012 MOTRUC, Ala, PUŢUNTICĂ, Anatolie. Utilizarea tehnologiilor informaționale la lecțiile de geografie. Aplicația Kahoot. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica ştiințelor naturii, 28-29 februarie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2020, Vol. 2, pp. 69-72. ISBN 978-9975-76-304-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2020 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 28-29 februarie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.891:004 | ||||||
Pag. 69-72 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol scoate în evidență avantajele și eficiența utilizării TIC la lecțiile de geografie. Astfel, computerul este folosit în procesul educațional pentru a concentra dobândirea de cunoștințe și forme de abilități care să permită elevilor să se adapteze la o societate în continuă evoluție. Prin aplicarea tehnologiilor TIC elevii pot vizualiza și înțelege mult mai ușor diverse procese și fenomene ce au loc în natură, dar și participa activ în cadrul lecției. Complexitatea și cerințele inovatoare ale secolului al XXI-lea sugerează necesitatea aplicării unor noi activități educaționale, tehnologizate, care să transforme mediul școlar într-un mediu mult mai prietenos de învățare pentru elev. |
||||||
|