Învăţarea eficientă în clasă aplicând metodele interactive de grup
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
686 108
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-15 13:32
SM ISO690:2012
SECĂREANU, Natalia, CÂRSTEA, Veronica. Învăţarea eficientă în clasă aplicând metodele interactive de grup. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 392-397. ISBN 978-9975-48-066-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne
Partea 1-a. , 2014
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne"
Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014

Învăţarea eficientă în clasă aplicând metodele interactive de grup


Pag. 392-397

Secăreanu Natalia, Cârstea Veronica
 
Şcoala cu clasele I-VIII Tutova, Judeţul Vaslui
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2020


Rezumat

Quick changes are taking place in education.  Therefore we must ensure a diversified methodology based on a combination of activities as learning and independent work with activities of cooperation, learning in a work group or independently. Creating ideas through interactive methods, gives the child the opportunity to be an active participant in the learning activity, because he encounters problems, complex situations to his mind, but in a group, he analyzes, debates, discover answers to all questions, solve learning tasks, feels responsible and satisfied at the end of the lesson.