Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 108 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-15 13:32 |
SM ISO690:2012 SECĂREANU, Natalia, CÂRSTEA, Veronica. Învăţarea eficientă în clasă aplicând metodele interactive de grup. In: Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne: conferinţă ştiinţifică internaţională, 11-12 decembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Tipografia "Cavaioli", 2014, Partea 1-a. , pp. 392-397. ISBN 978-9975-48-066-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne Partea 1-a. , 2014 |
||||||
Conferința "Eficientizarea învăţământului – vector al politicilor educaţionale moderne" Chişinău, Moldova, 11-12 decembrie 2014 | ||||||
|
||||||
Pag. 392-397 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Quick changes are taking place in education. Therefore we must ensure a diversified methodology based on a combination of activities as learning and independent work with activities of cooperation, learning in a work group or independently. Creating ideas through interactive methods, gives the child the opportunity to be an active participant in the learning activity, because he encounters problems, complex situations to his mind, but in a group, he analyzes, debates, discover answers to all questions, solve learning tasks, feels responsible and satisfied at the end of the lesson. |
||||||
|