Articolul precedent |
Articolul urmator |
749 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 11:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.124:94 (2) |
Воспитание. Обучение. Образование (14391) |
Всеобщая история (525) |
SM ISO690:2012 CONSTANTINOV, Valentin. Istoria – ştiință şi disciplina şcolară. Noi abordări la începutul secolului al XXI-lea. In: Tradiţie şi inovaţie în educaţie: Învățământul general: tradiție și inovație , Ed. 1, 18-19 octombrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. I, pp. 209-216. ISBN 978-9975-76-289-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovaţie în educaţie Vol. I, 2019 |
||||||
Simpozionul "Tradiţie şi inovaţie în educaţie" 1, Chişinău, Moldova, 18-19 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.124:94 | ||||||
Pag. 209-216 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Istoria este una dintre cele mai importante discipline școlare. Politicienii și intelectualii au apelat la istorie pentru a-și motiva acțiunile. Au promovat ideile liberalismului și modernizării statului. Acest lucru a fost posibil numai prin crearea unei ideologii politice. Istoria a ocupat, de asemenea, un rol principal în multe ideologii. Am scris în acest studiu despre crearea și evoluția Istoriei ca știință și disciplină școlară. Iar principiile propuse de Herodot, Thucidides, Cicero și Tacitus pot fi asumate de istoricii noii generații, precum și de profesorii de istorie. |
||||||
Cuvinte-cheie Herodot, Thucidites, Cicero, izvoare istorice, învățător de istorie, Herodot, Thucidites, Cicero, historical sources, history teacher |
||||||
|