Dificultăţi de limbaj la copii în contextul studierii limbii engleze
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
582 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-20 16:37
SM ISO690:2012
RUSU, Cătălina. Dificultăţi de limbaj la copii în contextul studierii limbii engleze. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Pedagogia Şcolii Superioare şi Psihopedagogice, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 3, pp. 105-109. ISBN 978-9975-76-250-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 3, 2018
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018

Dificultăţi de limbaj la copii în contextul studierii limbii engleze


Pag. 105-109

Rusu Cătălina
 
Școala Gimnazială ”Elena Cuza”, Iasi
 
 
Disponibil în IBN: 27 ianuarie 2020


Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Dificultăţi de limbaj la copii &icirc;n contextul studierii limbii engleze">
<meta name="citation_author" content="Rusu Cătălina">
<meta name="citation_publication_date" content="2018">
<meta name="citation_collection_title" content="Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective">
<meta name="citation_volume" content="Vol. 3">
<meta name="citation_firstpage" content="105">
<meta name="citation_lastpage" content="109">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/105-109_18.pdf">