Articolul precedent |
Articolul urmator |
543 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-04 16:20 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Perspective de formare a competenţei profesional-didactice de educaţie ecologică – CEE în procesul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţă-mîntul primar. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 136-141. ISBN 978-9975-50-060-9 . |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011 | ||||||
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective" Bălți, Moldova, 25 mai 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 136-141 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol se identifică o problema nouă şi stringentă a cadrelor didactice pentru învăţămîntul primar – problema necesităţii formării la învăţători a competentei de educaţie ecologică a elevilor de vîrstă şcolară mică. Se aduc argumente de ordin ştiinţific, social-economic, care demonstrează corelarea acestei probleme cu tendinţele de modernizare a educaţiei în plan naţional şi global. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţa profesional-didactică, model de profesionalizare, educaţie ecologică, criză ecologică, paradigma constructivistă de educaţie ecologică, competenţa de educaţie ecologică., professional-didactic competence, environmental education, ecological crisis, constructive paradigm on environmental education, competence of environmental education. |
||||||
|