Formarea competenţelor manageriale ale asistentului social în cadrul studiilor de masterat
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
616 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 23:08
SM ISO690:2012
PETCU, Galina. Formarea competenţelor manageriale ale asistentului social în cadrul studiilor de masterat. In: Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective: Materialele Conferinţei Ştiinţifice Internaţionale consacrată aniversării a 65-a de la fondarea Universităţii de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, 25 mai 2011, Bălți. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2011, pp. 100-102. ISBN 978-9975-50-060-9 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective 2011
Conferința "Abordarea prin competenţe a formării universitare: probleme, soluţii, perspective"
Bălți, Moldova, 25 mai 2011

Formarea competenţelor manageriale ale asistentului social în cadrul studiilor de masterat


Pag. 100-102

Petcu Galina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 21 ianuarie 2020


Rezumat

Articolul este dedicat problemei formării competenţelor manageriale la viitorii manageri ai serviciilor sociale la ciclul II, studii de masterat. În articol este definită noţiunea de competenţă managerială şi competenţă profesională şi valoarea lor pentru activitatea de manager al serviciului social.  În articol sunt caracterizate succint competenţele manageriale care sunt formate masteranzilor în cadrul cursului Managementul serviciilor sociale pentru familie şi copil. De asemenea, sunt menţionate metodele şi tehnicile utilizate în cadrul orelor teoretice şi practice pentru formarea competenţelor manageriale: dezbateri în grup, jocul de rol, asaltul de idei, analiza de tip SWOT, analiza situaţiilor practice, jocul de comunicare.  

The article is devoted to the problem of developing managerial skills of Master students, future managers of social services. The article defines the notions of managerial and professional competence and their significance for a social service manager.  The article briefly characterizes the managerial skills formed during the course Management of Social Services for Family and Child taught to Master students. The author also points out the methods and techniques used to develop managerial skills: group discussions, role playing, Brainstorm, SWOT analysis, analysis of practical situations, the communication game. 

Cuvinte-cheie
asistenta sociala, servicii sociale, competenţă profesională, competenţă managerială, fişa de post, dezbateri în grup, asaltul de idei, jocul de rol, jocul de comunicare,

social services, professional competence, management competence, job description, debates in groups, brainstorming, role play, communication game