Five Steps to an Interactive Lesson
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1187 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-18 14:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111'373 (3)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255)
Английский язык (700)
SM ISO690:2012
LUPAN, Ruslana. Five Steps to an Interactive Lesson. In: Interuniversitaria, Ed. 14, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 14, pp. 265-270. ISBN 978-9975-50-234-4..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 14, 2019
Colocviul "Interuniversitaria"
14, Bălți, Moldova, 3 mai 2018

Five Steps to an Interactive Lesson

CZU: 37.02:811.111'373

Pag. 265-270

Lupan Ruslana
 
"Alecu Russo" State University of Balti
 
 
Disponibil în IBN: 16 ianuarie 2020


Rezumat

Acest articol are ca scop să evidențieze importanța predării interactive și modului de organizare a unei lectii interactive. Bibliografia studiată a demonstrat că deși acest domeniu a fost studiat destul de minuțios, este necesar de analizat această materie atîta timp cît evoluția predării e în conitnuă mișcare. Articolul dat prezintă cinci pași, cinci elemente de bază, care constituie elementele cheie a unei lecții interactive, cum ar fi: aranjarea sălii de clasă, modul de explicare a materiei noi, modul de verificare a cunoștințelor, aplicarea cunoștințelor în contexte specifice și folosirea înviorărilor (glume, puzzluri, ghicitori, etc).

Cuvinte-cheie
interactiv, predare, învăţare, lecţie, evoluția predării, elemente de bază, organizare, sala de clasă, explicare, verificare, aplicare, contexte specifice, înviorări