Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 14:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111'373 (3) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1255) |
Английский язык (700) |
![]() LUPAN, Ruslana. Five Steps to an Interactive Lesson. In: Interuniversitaria, Ed. 14, 3 mai 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 14, pp. 265-270. ISBN 978-9975-50-234-4.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 14, 2019 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 14, Bălți, Moldova, 3 mai 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111'373 | ||||||
Pag. 265-270 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are ca scop să evidențieze importanța predării interactive și modului de organizare a unei lectii interactive. Bibliografia studiată a demonstrat că deși acest domeniu a fost studiat destul de minuțios, este necesar de analizat această materie atîta timp cît evoluția predării e în conitnuă mișcare. Articolul dat prezintă cinci pași, cinci elemente de bază, care constituie elementele cheie a unei lecții interactive, cum ar fi: aranjarea sălii de clasă, modul de explicare a materiei noi, modul de verificare a cunoștințelor, aplicarea cunoștințelor în contexte specifice și folosirea înviorărilor (glume, puzzluri, ghicitori, etc). |
||||||
Cuvinte-cheie interactiv, predare, învăţare, lecţie, evoluția predării, elemente de bază, organizare, sala de clasă, explicare, verificare, aplicare, contexte specifice, înviorări |
||||||
|