Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-27 14:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:[811.135.1+821.135.1] (30) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1256) |
Балканские романские языки (1473) |
Литература на балканских романских языках (2138) |
![]() BOZ, Olga. Valenţele comentariului sociocultural în receptarea textului în şcoală. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 330-334. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:[811.135.1+821.135.1] | ||||||
Pag. 330-334 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
This article treats a delicate issue with reference to the stages of receiving literary text in school and presents issues that are neglected or omitted in the teacher's daily work. The proposed activities, with the status of recommendations, would lead to an improvement of the given situation and an efficient comprehension of the literary text in school. |
||||||
|