Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-18 08:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (762) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4076) |
![]() MACARI, Pavel. Modalități de eficientizare a procesului educațional. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 396-405. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 396-405 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The main character is the student who strengthens, rectifies and modifies his cognitive experience with the aim of improving his/her knowledge, the role of the teacher being to support him/her cognitive-affective-motivational-attitude, thus achieving a balance between teaching and learning. Teaching and learning form an ensemble that can be complemented by evaluation, actions that are complementary and cover all cognitive and formative activity. |
||||||
|