Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-10 17:07 |
![]() POPOVICI, Ilona. Dezvoltarea competenţei de comunicare – funcţia fundamentală a comunicării umane. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, 28-29 septembrie 2018, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2018, Vol. 1, pp. 118-126. ISBN 978-9975-76-252-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2018 |
|||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 28-29 septembrie 2018 | |||||||
![]() |
|||||||
Pag. 118-126 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Articolul dat este dedicat unui studiu teoretic realizat cu scopul delimitării conceptuale ale competenţelor de comunicare, formarea şi dezvoltarea cărora este una dintre cele mai importante funcţii ale comunicării umane. Ca rezultat, au fost definite conceptele de competenţă şi competenţă de comunicare; au fost evidenţiate: elementele structurale ale competenţei de comunicare, cunoştinţele, abilităţile şi atitudinile ce o definesc, precum şi componentele acestei competenţe. |
|||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-91135</cfResPublId> <cfResPublDate>2018</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 1</cfVol> <cfStartPage>118</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-76-252-6</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/91135</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Dezvoltarea competenţei de comunicare – funcţia fundamentală a comunicării umane</cfTitle> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Articolul dat este dedicat unui studiu teoretic realizat cu scopul delimitării conceptuale ale competenţelor de comunicare, formarea şi dezvoltarea cărora este una dintre cele mai importante funcţii ale comunicării umane. Ca rezultat, au fost definite conceptele de competenţă şi competenţă de comunicare; au fost evidenţiate: elementele structurale ale competenţei de comunicare, cunoştinţele, abilităţile şi atitudinile ce o definesc, precum şi componentele acestei competenţe.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>This article is devoted to a theoretical study aimed at conceptual delimitation of communication skills, the formation and development of which is one of the most important functions of human communication. As a result, the concepts of competence and communication competence were defined; have been highlighted: the structural elements of communication competence, knowledge, abilities and attitudes that define it, as well as the components of this competence</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-64169</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-64169</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-64169-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Popovici</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ilona</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>