Articolul precedent |
Articolul urmator |
725 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-05-04 18:36 |
SM ISO690:2012 BEREZOVSKI, Nelly, CHISARI, Liliana. Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 465-468. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 465-468 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This research reflects the importance of parental attitudes and beliefs that develop children’s personality, forming such behavior and their views on the preservation and promotion of different cultural values in the context of "child-friendly school". The article also highlights intercultural priorities for parents compared with those of young people that are changing in dependence on their age. The value and practical significance of this research involves orientation to optimize school relationships: teacher - pupil, pupil-pupil, pupil - parent, teacher - parent. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Atitudinile şi credinţele parentale – factor prerogativ al educaţiei interculturale a personalităţii în devenire"> <meta name="citation_author" content="Berezovski Nelly"> <meta name="citation_author" content="Chisari Liliana"> <meta name="citation_publication_date" content="2011"> <meta name="citation_collection_title" content="Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"> <meta name="citation_firstpage" content="465"> <meta name="citation_lastpage" content="468"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/465-468.pdf">