Tematismul ca principiu de organizare a conţinuturilor de învăţare la educaţia muzicală
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
474 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-17 11:41
SM ISO690:2012
MORARI, Marina. Tematismul ca principiu de organizare a conţinuturilor de învăţare la educaţia muzicală. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 424-427. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Tematismul ca principiu de organizare a conţinuturilor de învăţare la educaţia muzicală


Pag. 424-427

Morari Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 7 decembrie 2019


Rezumat

Learning content is a discipline values. The musical education learning content is organized according to two guidelines: music education and education through music. The principle theme in the organization of learning content based on the laws of musical art.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Tematismul ca principiu de organizare a conţinuturilor de &icirc;nvăţare la educaţia muzicală">
<meta name="citation_author" content="Morari Marina">
<meta name="citation_publication_date" content="2011">
<meta name="citation_collection_title" content="Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării">
<meta name="citation_firstpage" content="424">
<meta name="citation_lastpage" content="427">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/424-427_1.pdf">