Articolul precedent |
Articolul urmator |
1616 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 15:46 |
SM ISO690:2012 VOLMER, Sorin. Strategii didactice de activizare a elevilor pentru învăţământ de calitate. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 176-181. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 176-181 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article, the author considers the problem of using didactic strategies in working with children with special educational needs. The concept of didactic strategy is considered, its components are highlighted and described. The author gives examples of methods, strengths and weaknesses of their use in practice. |
||||||
Cuvinte-cheie special educational needs, didactic strategy, inclusive education |
||||||
|