Strategii didactice de activizare a elevilor pentru învăţământ de calitate
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1616 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 15:46
SM ISO690:2012
VOLMER, Sorin. Strategii didactice de activizare a elevilor pentru învăţământ de calitate. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 176-181. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Strategii didactice de activizare a elevilor pentru învăţământ de calitate


Pag. 176-181

Volmer Sorin
 
Liceul Tehnologic Dărmăneşti, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

In this article, the author considers the problem of using didactic strategies in working with children with special educational needs. The concept of didactic strategy is considered, its components are highlighted and described. The author gives examples of methods, strengths and weaknesses of their use in practice.

Cuvinte-cheie
special educational needs, didactic strategy, inclusive education