The effects of ICT integrated learning on motivation  and self-efficacy to learn biolog
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
868 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-12 08:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.333:57 (1)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2677)
Биологические науки в целом (3681)
SM ISO690:2012
BADARNE, Ghalib. The effects of ICT integrated learning on motivation  and self-efficacy to learn biolog. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2019, nr. 5(125), pp. 79-86. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(125) / 2019 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

The effects of ICT integrated learning on motivation  and self-efficacy to learn biolog

Efectele învățării prin integrarea mijloacelor TIC asupra motivației și autoeficacității de a învăța biologia

CZU: 378.147.333:57

Pag. 79-86

Badarne Ghalib12
 
1 Tiraspol State University,
2 Kaye Academic College of Education, Israel
 
 
Disponibil în IBN: 30 septembrie 2019


Rezumat

The following article focuses on the effects of ICT integrated learning on motivation and self-efficacy to learn biology. Implementation of ICT in biology classes offers a lot of opportunities for teaching-learning process, and through pedagogical experiment was researched the opinion of students regarding the influence of ICT lessons in biology on their motivation, self-efficacy, meaningful learning and the opinion about the implementation of ICT in biology learning.

În articol sunt abordate efectele învățării integrate TIC asupra motivației și autoeficacității de a învăța biologia. Implementarea TIC în clasele de biologie oferă numeroase oportunități pentru procesul de predare-învățare. Prin experimentul pedagogic a fost studiată opinia elevilor cu privire la influența lecțiilor TIC în biologie asupra motivației, eficacității lor, învățării semnificative, precum și opinia despre necesitatea implementarii TIC pentru studierea biologiei.

Cuvinte-cheie
ICT, Teaching and learning biology, pedagogical experiment, motivation, self- efficacy, meaningful learning.,

TIC, predarea și învățarea biologiei, experiment pedagogic, motivaţie, autoeficacitate, învățare semnificativă