Pregătirea unui experiment pedagogic privind dezvoltarea competenţelor digitale la studenţii domeniului sociojuridic prin tehnologii interactive, la unitatea de curs TIC
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
602 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-09-21 11:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004 (74)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
Информационные технологии. Вычислительная техника. Обработка данных (4184)
SM ISO690:2012
POPOV, Lidia. Pregătirea unui experiment pedagogic privind dezvoltarea competenţelor digitale la studenţii domeniului sociojuridic prin tehnologii interactive, la unitatea de curs TIC. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 6(112), pp. 15-23. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 6(112) / 2018 / ISSN 1810-6455

Pregătirea unui experiment pedagogic privind dezvoltarea competenţelor digitale la studenţii domeniului sociojuridic prin tehnologii interactive, la unitatea de curs TIC

Preparing of a Pedagogical Experiment Concerning the Development of Digital Skills in Legal and Social Sciences Students by Applying Interactive Technologies in the ICT Course

CZU: 378.147:004

Pag. 15-23

Popov Lidia12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul descrie etapa de pregătire a unui experiment pedagogic privind dezvoltarea competenţelor digitale la studenţii domeniului sociojuridic prin tehnologii interactive, la unitatea de curs TIC. Sunt prezentate instrumentele şi metodele de lucru utilizate. În cadrul experimentului au fost implicaţi 519 studenţi ai Facultăţii de Drept şi Ştiinţe Sociale a Universităţii de Stat Alecu Russo din Bălţi.

The article describes the completion of the training phase of a pedagogy project on the development of digital competences in the field of social justice through interactive technologies at the ICT course. The paper describes the tools and methods of work used. 519 students from the Faculty of Law and Social Sciences from the State University ‘‘Alecu Russo’’ in Balti was involved in this experiment.

Cuvinte-cheie
TIC, competenţe digitale, domeniul sociojuridic,

ICT, digital competences, social and legal field