Formarea competenţelor muzicale la elevi: abordări conceptuale
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
563 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-03-28 22:09
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica. Formarea competenţelor muzicale la elevi: abordări conceptuale. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 309-313. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Formarea competenţelor muzicale la elevi: abordări conceptuale


Pag. 309-313

Crişciuc Viorica
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

This article underlines the problem of didactic strategies from the point of view of Music Education and its specific features. The author proposes a structural model of the legerities related to the musical activities, musical knowledge being conceived as a connation between them. I such a way we propose a new type of teaching of musical knowledge – strategies from the point of view of creativity – which points out the specific of an artistic field.

Cuvinte-cheie
-

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Formarea competenţelor muzicale la elevi: abordări conceptuale">
<meta name="citation_author" content="Crişciuc Viorica">
<meta name="citation_publication_date" content="2015">
<meta name="citation_collection_title" content="Școala modernă:">
<meta name="citation_firstpage" content="309">
<meta name="citation_lastpage" content="313">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/309-313_3.pdf">