Proiectul – metodă complementară de învăţare şi evaluare
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
601 17
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:27
SM ISO690:2012
RADU, Ala. Proiectul – metodă complementară de învăţare şi evaluare. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 69-71. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Proiectul – metodă complementară de învăţare şi evaluare


Pag. 69-71

Radu Ala
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

The evaluation of the school results is a fundamental stage of the educational process.The project is also a learning and evaluation method, involving the participation of a person or more people in studying an object seen from different perspectives. It can be done individualy or in a group. The project starts in a class, then runs at home and ends back in a class (project’s theme, planning of activity, bibliographic sources, working methods, correctness, scientific accuracy, problem generalization, preaching, searching, interpretation, communication, evaluation).

Cuvinte-cheie
-