Articolul precedent |
Articolul urmator |
601 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 14:27 |
SM ISO690:2012 RADU, Ala. Proiectul – metodă complementară de învăţare şi evaluare. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 69-71. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-71 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The evaluation of the school results is a fundamental stage of the educational process.The project is also a learning and evaluation method, involving the participation of a person or more people in studying an object seen from different perspectives. It can be done individualy or in a group. The project starts in a class, then runs at home and ends back in a class (project’s theme, planning of activity, bibliographic sources, working methods, correctness, scientific accuracy, problem generalization, preaching, searching, interpretation, communication, evaluation). |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|