Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-06-08 17:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1 (1421) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2582) |
SM ISO690:2012 DOBREA, Mădălina. Importanța autonomiei universitare în actul educațional. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 16-18. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1 | ||||||
Pag. 16-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Potrivit Legii educației naționale nr. 1/2011 coroborate cu dispozițiile prevăzute de Constituția României, principiile ce guvernează învățământul superior se doresc a fi garantarea autonomiei universitare, respectarea și asigurarea libertăților academice, responsabilitatea publică, asigurarea calității, accesul nediscriminatoriu la învățământul superior, transparența deciziilor și respectarea principiilor de etică și deontologie profesională. În tot spațiul european și nord-american autonomia, responsabilitatea și calitatea, reprezintă trinitatea învățământului superior, asigurând în acest mod faptul că actul educațional nu se supune unor interferențe extrinseci față de mediul academic |
||||||
Cuvinte-cheie autonomie, învăţământ superior, principii, deontologii, Autonomy, higher education, principles, deontology |
||||||
|