Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() КРАПИВЕНСКИЙ, Анатолий. Политическая реклама в парадигме законодательства в сфере информационной безопасности. In: Securitatea informaţională, Ed. 6, 20-21 mai 2009, Chișinău. Chisinau, Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2009, Ediția 6, pp. 29-31. ISBN 978-9975-75-459-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Securitatea informaţională Ediția 6, 2009 |
||||||
Conferința "Securitatea informaţională" 6, Chișinău, Moldova, 20-21 mai 2009 | ||||||
|
||||||
Pag. 29-31 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the problem of informational security ensuring in the sphere of Political Advertising (PA). The author investigates the social phenomenon of PA in the paradigm of current corresponding laws of Russian Federation. |
||||||
|