Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-17 15:28 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.112.2 (21) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1259) |
Другие западногерманские языки (121) |
![]() AVRONOVA, Ana. Hausaufgaben im modernen Fremdsprachenunterricht. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 242-247. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.112.2 | ||||||
Pag. 242-247 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Actualitatea acestei teme este incontestabilă, luînd în seamă importanța majoră a sarcinilor de acasă în procesul de învățare a limbii străine. Aceasta și este cauza plasării temei respective în cercetarea prezentă. Sarcinile pentru acasă se dovedesc a fi factorul primar de bază la etapa inițială a învățării unei limbi. Astfel, aceste sarcini ocupă un loc important și la orele de limbă germană la toate nivelurile de învățare. Pentru a se dovedi eficientă, ora de limbă germană trebuie să se bazeze pe strategii de predare și învă-țare corect formulate. |
||||||
Cuvinte-cheie sarcină de acasă, elev, eficienţă, profesor, element central |
||||||
|