Determinarea climatului psihosocial al copiilor din ciclul primar prin activităţi extraşcolare conform criteriilor lui M. Lușer
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
630 5
Ultima descărcare din IBN:
2022-11-30 14:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:796.2 (2)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2143)
РАЗВЛЕЧЕНИЯ. ЗРЕЛИЩА. ИГРЫ. СПОРТ (1735)
SM ISO690:2012
DIMA, Loredana-Eugenia. Determinarea climatului psihosocial al copiilor din ciclul primar prin activităţi extraşcolare conform criteriilor lui M. Lușer. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 31(2), pp. 45-47. ISSN 1857-4114.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ştiinţa Culturii Fizice
Numărul 31(2) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438

Determinarea climatului psihosocial al copiilor din ciclul primar prin activităţi extraşcolare conform criteriilor lui M. Lușer

CZU: 373.3:796.2

Pag. 45-47

Dima Loredana-Eugenia
 
Școala gimnazială nr. 1 Pecineaga, jud. Constanța
 
 
Disponibil în IBN: 1 mai 2019


Rezumat

Problema științifică abordată în acest articol constă în argumentarea experimentală a climatului psihosocial al copiilor din ciclul primar după metodica lui M. Lușer.

Cuvinte-cheie
socializare, climat psihosocial, activităţi extraşcolare, stare psihosocială, relaţii interpersonale