Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
640 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-14 17:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51+373.3.015.3 (1) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1215) |
Математика (1659) |
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026) |
SM ISO690:2012 GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Despre diagnosticarea gândirii divergente a elevilor claselor primare. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2016, nr. 2(15), pp. 61-70. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(15) / 2016 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51+373.3.015.3 | ||||||
Pag. 61-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are presented the experimental studies referring to the problem of diagnostication divergent thinking of the pupils from the primary school. In this experiment there were used items wit hand without stimulating factors „competition” in the field of mathematics. |
||||||
Cuvinte-cheie diagnosticare, gândire divergentă, gândire convergentă, factor stimulativ, competiție. |
||||||
|