Despre diagnosticarea gândirii divergente a elevilor claselor primare
Закрыть
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
640 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-14 17:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:51+373.3.015.3 (1)
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1215)
Математика (1659)
Общее школьное образование. Общеобразовательная школа (2026)
SM ISO690:2012
GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Despre diagnosticarea gândirii divergente a elevilor claselor primare. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2016, nr. 2(15), pp. 61-70. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(15) / 2016 / ISSN 1857-3843

Despre diagnosticarea gândirii divergente a elevilor claselor primare

CZU: 37.02:51+373.3.015.3

Pag. 61-70

Guţalov Lilia, Fotescu Emil
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2019


Rezumat

In this article are presented the experimental studies referring to the problem of diagnostication divergent thinking of the pupils from the primary school. In this experiment there were used items wit hand without stimulating factors „competition” in the field of mathematics.

Cuvinte-cheie
diagnosticare, gândire divergentă, gândire convergentă, factor stimulativ, competiție.