L'autonomie de l'étudiant et l'auto-construction de son savoir
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
733 50
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-01 16:11
SM ISO690:2012
SOLCAN, Angela. L'autonomie de l'étudiant et l'auto-construction de son savoir. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 142-153. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

L'autonomie de l'étudiant et l'auto-construction de son savoir


Pag. 142-153

Solcan Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 februarie 2019


Rezumat

Statutul dublu al viitorului profesor de limbi străine constituie un context favorabil de a pune în aplicare o serie de modele, având ca obiectiv dezvoltarea competențelor indispensabile învățării autonome. Studentul trebuie să posede cunoștințe și deprinderi necesare pentru o achiziționare eficientă a limbii, întrucât a învăța să înveți este baza autoinstruirii. Astfel, rolul școlii este de a-l ajuta să învețe în autonomie, devenind tot mai responsabil de propria sa formare. Doar un profesor autonom poate să-și antreneze elevii într-o activitate autonomă. O greșeală frecventă a profesorilor este de a crede că elevii sunt dotați în mod natural cu capacitatea de a învăța singuri, dar, chiar dacă știm să aplicăm intuitiv strategiile și tehnicile de învățare, aptitudinea de a studia limbile presupune o reflecție atât asupra fenomenului de limbă, cât și asupra procesului de învățare a ei.