Articolul precedent |
Articolul urmator |
554 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-31 15:58 |
SM ISO690:2012 BOZ, Olga. Valorificarea inteligențelor multiple în predarea disciplinelor filologice în cadrul învățămîntului universitar. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 219-224. ISBN 978-9975-46-337-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.4, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 219-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes generally the multiple intelligences, whichcan be found more or less in every person. The waythis isdiscovered, developed and trained is what makes a difference. And the difference is made in the beginning by either a guide, a parent or a teacher school and a university professor. Higher education can help achieve the objectives that focus on harnessing multiple intelligences through certain strategies adopted by the subjects and objects act instructive. |
||||||
|