Particularitățile psihologice ale copiilor de vârstă preșcolară
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1003 129
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-29 15:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.46 (14)
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (4067)
SM ISO690:2012
MUTCOGLO, Galina. Particularitățile psihologice ale copiilor de vârstă preșcolară. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 1, 30 martie 2018, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2018, Ediția 1, pp. 186-189. ISBN 978-9975-83-068-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Научно-образовательное пространство:
Ediția 1, 2018
Conferința "Научно-образовательное пространство:"
1, Comrat, Moldova, 30 martie 2018

Particularitățile psihologice ale copiilor de vârstă preșcolară

CZU: 37.018.46

Pag. 186-189

Mutcoglo Galina
 
Universitatea de Stat din Comrat
 
 
Disponibil în IBN: 9 ianuarie 2019


Rezumat

About pre-school education is said to be the gold age as there is great progress in mental development which allows for efficiency in various activities. It is the stage where: the intellectual, emotional, volitional processes, as well as various other particularities of the child's personality, are formed and developed, learns from the curiosity of knowing everything, the vocabulary is enriched, the pronunciation of the words is improved.

Cuvinte-cheie
permanent education, Continuous training, professional learning, lifelong learning