Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
848 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-22 19:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.1.015.3 (3) |
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579) |
SM ISO690:2012 GLOBA, Angela, SPÎNU, Mariana. Rolul motivaţiei în formarea și dezvoltarea competențelor profesionale. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 2(13), pp. 62-79. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(13) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.1.015.3 | ||||||
Pag. 62-79 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este prezentată o analiză calitativă, axată pe facilitarea motivaţiei pentru învățare a studenţilor în procesul de formare inițială a viitorului specialist în instituțiile de învăţământ superior prin formularea problemelor și situațiilor din viața reală. De asemenea, în articol sunt reflectate rezultatele unui studiu privind motivația de învățare din perspectiva elevilor (liceeni), studenților, cadrelor didactice din cadrul Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și a cadrelor didactice preuniversitare prin utilizarea metodelor sociologice de cercetare. |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, competenţă, reușită socială, strategii de motivare, motivaţie intrinsecă, motivație extrinsecă. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Globa, A.</dc:creator> <dc:creator>Spînu, M.</dc:creator> <dc:date>2018-12-25</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Este prezentată o analiză calitativă, axată pe facilitarea motivaţiei pentru învățare a studenţilor în procesul de formare inițială a viitorului specialist în instituțiile de învăţământ superior prin formularea problemelor și situațiilor din viața reală. De asemenea, în articol sunt reflectate rezultatele unui studiu privind motivația de învățare din perspectiva elevilor (liceeni), studenților, cadrelor didactice din cadrul Universității de Stat din Tiraspol (cu sediul la Chișinău) și a cadrelor didactice preuniversitare prin utilizarea metodelor sociologice de cercetare.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This article presents a qualitative analysis focused on facilitating the motivation for student learning in the initial training process of the future specialist in higher education institutions through the formulation of real life problems and situations. The article also reflects the results of a study on learning motivation from students (high school students), students, university professors from Tiraspol State University (based in Chișinău) and school teachers using sociological research methods.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 13 (2) 62-79</dc:source> <dc:subject>motivaţie</dc:subject> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>reușită socială</dc:subject> <dc:subject>strategii de motivare</dc:subject> <dc:subject>motivaţie intrinsecă</dc:subject> <dc:subject>motivație extrinsecă.</dc:subject> <dc:title>Rolul motivaţiei în formarea și dezvoltarea competențelor profesionale</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>