Articolul precedent |
Articolul urmator |
619 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-07 13:51 |
SM ISO690:2012 GRADINARI, Oxana. Formarea competenţelor informaţionale la elevii şcolilor profesionale în cadrul realizării curriculumului modular la disciplina „tehnologia informaţiei şi a comunicaţiilor”. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 623-628. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 623-628 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The context for enhancing the quality of the educational process in Republic of Moldova and the school performances which it supports, according to the European Union standards and with the society and economy exactingnesses based on knowledge, and the independent analyses made in the country educational system pointed out that only the endowment of schools with computers and modern lessons is not enough. The globalization and the technological changes transformed the knowledge in a measure of competitivity in world economy. |
||||||
|