Forma de organizare a instruirii – context de realizare a conținuturilor în instituția preșcolară
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
661 0
SM ISO690:2012
BOSTAN, Galina, CRÎJANOVSCHI, Tatiana. Forma de organizare a instruirii – context de realizare a conținuturilor în instituția preșcolară. In: Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar, 27-28 octombrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Vol. II, pp. 6-12. ISBN 9975-76-215-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar
Vol. II, 2017
Conferința "Reconceptualizarea formării iniţiale şi continue a cadrelor didactice din perspectiva interconexiunii învăţământului modern general şi universitar"
Chișinău, Moldova, 27-28 octombrie 2017

Forma de organizare a instruirii – context de realizare a conținuturilor în instituția preșcolară


Pag. 6-12

Bostan Galina, Crîjanovschi Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2018