Articolul precedent |
Articolul urmator |
550 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-12-03 06:55 |
SM ISO690:2012 ДЕРГУНОВА, Анна. Формирование навыков устного счета на уроках математики в классах коррекционно-развивающего обучения. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 187-193. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 187-193 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the article the necessity of forming of skills of verbal account opens up on all stages of educating to mathematics in correction-developing classes. In this connection a concept "Calculable skill", is examined requirements to the verbal account and the receptions of verbal account are considered on the lessons of mathematics in correction-developing classes. |
||||||
Cuvinte-cheie correction-developing educating, calculable skill, receptions of verbal account |
||||||
|