Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-24 11:22 |
![]() STANDAVID, Beatrice Maria. Rolul poveștilor terapeutice în educația copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 128-131. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 128-131 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The therapeutic stories are a useful method by which the subject finds answers to his problems, in order to establish a viable relationship with reality and the society he is part of. We followed the specifics of therapeutic stories, the way the message contributes to the revelation of the feelings of the individual-receiver, the types of characters encountered in the thematic texts as well as the way the therapeutic stories help to educate the children. |
||||||
Cuvinte-cheie therapeutic stories, message, character, feelings |
||||||
|