Rolul poveștilor terapeutice în educația copiilor cu CES
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
863 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-24 11:22
SM ISO690:2012
STANDAVID, Beatrice Maria. Rolul poveștilor terapeutice în educația copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 128-131. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Rolul poveștilor terapeutice în educația copiilor cu CES


Pag. 128-131

Standavid Beatrice Maria
 
Liceul Vocațional de Artă, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2018


Rezumat

The therapeutic stories are a useful method by which the subject finds answers to his problems, in order to establish a viable relationship with reality and the society he is part of.  We followed the specifics of therapeutic stories, the way the message contributes to the revelation of the feelings of the individual-receiver, the types of characters encountered in the thematic texts as well as the way the therapeutic stories help to educate the children.

Cuvinte-cheie
therapeutic stories, message, character, feelings