Analiza metodelor de promovare online. Studiu de caz: sistemele energetice în Republica Moldova
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
2430 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 12:49
SM ISO690:2012
GROSU, Corina, SAHARNEAN, Liliana. Analiza metodelor de promovare online. Studiu de caz: sistemele energetice în Republica Moldova. In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători, Ed. 16, 27-28 aprilie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2018, Ediţia 16, pp. 90-91. ISBN 978-9975-75-927-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 16, 2018
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
16, Chișinău, Moldova, 27-28 aprilie 2018

Analiza metodelor de promovare online. Studiu de caz: sistemele energetice în Republica Moldova


Pag. 90-91

Grosu Corina, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 noiembrie 2018


Rezumat

The subject of the research is Analysis of online promotion methods. Case Study: Energy Systems in the Republic of Moldova. The main purpose of the study is to high-light the online methods of promotion in such a globally important area as energy efficiency and to see the contribution, place of companies from Republic of Moldova in solving this problem. Due to technological improvements and digital transformations there are a lot of ways to promote a product or a service, but I evidence the use of google: search engine optimization and adwords especially. Moreover, I sustain my point of view based on statistics and reliable sources.

Cuvinte-cheie
promotion, energy, Internet, digital,

Energy-Efficiency, Google AdWords,

SEO