Articolul precedent |
Articolul urmator |
1133 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-05-20 00:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:37.02 (1) |
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1215) |
SM ISO690:2012 ISAC, Ştefania. Management al calității - premisă a performanţei în educaţie. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 90-94. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:37.02 | ||||||
Pag. 90-94 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Quality and innovation as prerequisites for performance in education presumed the integration of democratic values and principles, rights and obligations of partners, designed in a spirit of transparency, accountability and the involvement of both the school as a provider of education and family - student and father - as a recipient of education services. Research conducted in this area, the practice of many educational institutions, demonstrated the compelling benefits of implementing a Quality Management System. We consider that training in evaluation should be continued but the programs focused on new teaching curriculum, else it should systematically include the necessary support to assist teachers to assess skills and use assessment for shaping teaching and the learning process of students. |
||||||
|