Calitatea Educaţiei Prin Prizma Nevoilor Clienţilor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
1159 8
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-26 17:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.1:005.6 (9)
Высшее образование. Университеты. Академическое обучение (2579)
Управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) (139)
SM ISO690:2012
TARLAJANU, Alexandru. Calitatea Educaţiei Prin Prizma Nevoilor Clienţilor. In: Sielmen: Proceedings of the 10th international conference on electromechanical and power systems, Ed. 10, 6-9 octombrie 2015, Craiova. Craiova, România: Editura ALMA, 2015, Ediția 10, pp. 327-330. ISBN 978-606-567-284-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Sielmen
Ediția 10, 2015
Conferința "Sielmen"
10, Craiova, Romania, 6-9 octombrie 2015

Calitatea Educaţiei Prin Prizma Nevoilor Clienţilor

CZU: 378.1:005.6

Pag. 327-330

Tarlajanu Alexandru
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2018


Rezumat

Această lucrare reflectă aşa semnificaţii ale calităţii educaţiei ca „conformitatea cu cerinţele” şi „adecvarea la utilizare” care trebuie să fie integrare organic şi să se completeze una pe alta. Odată ce „adecvarea la utilizare” trebuie să reflecte nevoile şi aşteptările clienţilor, o atenţie deosebită este acordată organizării şi desfăşurării anchetei ca mijloc eficient de comunicare şi asigurare a unor relaţii de feedback permanente cu clienţii procesului educaţional. Particularităţile acestor activităţi sânt descrise în baza unei anchete desfăşurate de Universitatea Tehnică a Moldovei pentru două categorii de clienţi externi angajatorii absolvenţilor şi însuşi absolvenţii universităţii. Experienţa acumulată demonstrează că ne cătând la unele dificultăţi întâmpinate la etapa de desfăşurare a anchetei, rezultatele obţinute creează o bază solidă pentru îmbunătăţirea procesului educaţional şi asigurarea nivelului de competenţă

Cuvinte-cheie
calitatea educaţiei,

clienţii procesului educaţional, organizarea şi desfăşurarea anchetei. relaţii de feedback, prelucrarea şi interpretarea datelor