Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
988 25 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 20:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:51 (62) |
Общие вопросы дидактики и методики воспитания и обучения (1233) |
Математика (1675) |
SM ISO690:2012 GAŞIŢOI, Natalia, ZASTÎNCEANU, Liubov. Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 96-105. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:51 | ||||||
Pag. 96-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Metodele și strategiile didactice, aplicate în învățământul superior cu privire la programele de pregătire a viitorilor profesori de matematică, trebuie să asigure formarea competențelor profesionale. Metoda proiectului stimulează implicarea activă a instruiților în procesul de învățare. În lucrare descriem unele tipuri de proiecte (structurate, ghidate și deschise) care pot fi propuse în învățământul superior. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, standarde de competență, metoda Proiectului, profesor de matematică. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Gaşiţoi, N.</dc:creator> <dc:creator>Zastînceanu, L.A.</dc:creator> <dc:date>2018-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Metodele și strategiile didactice, aplicate în învățământul superior cu privire la programele de pregătire a viitorilor profesori de matematică, trebuie să asigure formarea competențelor profesionale. Metoda proiectului stimulează implicarea activă a instruiților în procesul de învățare. În lucrare descriem unele tipuri de proiecte (structurate, ghidate și deschise) care pot fi propuse în învățământul superior.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Methods and teaching strategies applied in higher education in the training programs of future mathematics teachers should ensure the development of professional competences. The project method stimulates the active involvement of trainers in the learning process. In this paper we describe some types of projects (structured, guided and open) that can be proposed in higher education.</p></dc:description> <dc:source>Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) 12 (1) 96-105</dc:source> <dc:subject>competenţă</dc:subject> <dc:subject>standarde de competență</dc:subject> <dc:subject>metoda Proiectului</dc:subject> <dc:subject>profesor de matematică.</dc:subject> <dc:title>Metoda proiectului și perfecționarea competențelor didactice ale profesorilor de matematică</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>