Articolul precedent |
Articolul urmator |
747 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-01-16 20:17 |
SM ISO690:2012 MOHAMMADIFARD, Gholamali. Metoda G.M. în evaluarea studenţilor la finalul cursului. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.1, pp. 221-224. ISBN 978-9975-933-80-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences Ediția 6, Vol.1, 2015 |
||||||
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane" 6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 221-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evaluarea este un proces complex de investigare și gestionare de către profesori a nivelului și calității pregătirii studenților în decursul programelor de studii, precum și a competențelor de care dispun studenții la finalizarea studiilor. Procesul de evaluare are un caracter sistematic, fiind structurat pe un ansamblu de acțiuni metodice numite probe de evaluare. Aceste probe sunt instrumente aplicate în mod specific și se încheie cu diagnosticarea rezultatelor obținute în urma învățării. Metodele de evaluare sunt parte a metodologiei didactice împreună cu metodele de predare-învățare. În funcție de procesele și tehnicile folosite, de forma de examinare, metodele de evaluare pot fi următoarele: verificarea orală, verificarea scrisă, practică și tehnica testelor. În lucrarea de fată, noi încercăm să contribuim la dezvoltarea metodologiei de evaluare prin tehnica testelor. O nouă metodă, în care rezultatele nu conțin numai controlul cunoștințelor teoretice ale studentului, ci și o verificare a metodei de predare a profesorului, o evaluare a conținutului cursului respectiv. Prin metoda de fată la sfârșitul cursului studenții la ora de examen propun în mod individual după informația obținută la curs subiectele pentru examinare. Fiecare răspunde la propriile subiecte propuse de el. În final profesorul în dependență de întrebare și răspunsurile date de fiecare student apreciază nota care îi revine. Această metodă a fost practicată în timpul examenelor la studenții de la Facultatea de Psihologie, Științe ale Educației și Asistență Socială din ULIM la anumite obiecte de specialitate pe parcursul anilor de studii 2014-2015, 2015-2016, la studenții anului III-licență și ciclul II – la programul de master. |
||||||
Cuvinte-cheie metoda G. M., verificare orală, verificare scrisă, practică, tehnica testelor |
||||||
|