Evaluarea performanţei academice a instituţiilor de cercetare cu profil agronomic din Republica Moldova prin metoda analizei anvelopării datelor
Закрыть
Articolul precedent
Articolul urmator
791 31
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-06 10:50
SM ISO690:2012
SÎRBU, Adrian, SPEIANU, Tatiana. Evaluarea performanţei academice a instituţiilor de cercetare cu profil agronomic din Republica Moldova prin metoda analizei anvelopării datelor. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.6, pp. 17-23. ISBN 978-9975-75-842-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.6, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Evaluarea performanţei academice a instituţiilor de cercetare cu profil agronomic din Republica Moldova prin metoda analizei anvelopării datelor


Pag. 17-23

Sîrbu Adrian, Speianu Tatiana
 
Universitatea Agrară de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

In this study, Data Envelopment Analysis is used to measure relative academic efficiencies of the research staff of scientific-practical institutes of agronomic profile. Input and output criteria are determined and measured utilizing the academic personnel performance measurement scheme of the laboratories in the fourth scientific-practical institutes of agronomic profile. Twelve inputs and two outputs, which strongly influence the efficiency of the academic laboratories, were selected. The second objective is to rank the academic laboratories according to their performance efficiencies.

Cuvinte-cheie
agronomic,

analiza anvelopării datelor, calitate, cercetare, cercetător ştiinţific, dezvoltare, inovare, performanţă academică, rezultate,

rating