Articolul precedent |
Articolul urmator |
909 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-24 13:11 |
SM ISO690:2012 CHIOSEA, Angela. Rolul comunicării interculturale în pregătirea specialiştilor economişti în contextual integrării europene. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.3, pp. 95-98. ISBN 978-9975-75-836-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.3, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A 23 | ||||||
Pag. 95-98 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article refers to the way teachers can focus the teaching of the foreign language in the classroom in such a way that students can communicate in a conscious way, taking into account their real experiences. Here, the origin of the Communicative Approach as a combination of different methods is clearly explained, as such as the role of the teacher and the students in a class. The communicative approach is based on the idea that learning language successfully comes through having to communicate real meaning. When learners are involved in real communication, their natural strategies for language acquisition will be used, and this will allow them to learn to use the language. Teachers help students develop the essential skills in communicating, understanding, using, and presenting authentic information in their profession. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare comunicativă, Cadrul Comun de Referinţa pentru Limbi, Portofoliul European al Limbilor, (CCE) competenţe de comunicare în limba engleză |
||||||
|