Articolul precedent |
Articolul urmator |
1343 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 16:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.486 (34) |
Туризм. Экономика туризма (534) |
SM ISO690:2012 GRIBINCEA, Alexandru, ZEADI, Hani, HAMAD, Nimer. The influence of cultural tourism on the formation of national pride, patriotism and statehood. In: Statalitatea Moldovei: continuitatea istorică şi perspectiva dezvoltării, 24-25 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: "Print-Caro" SRL, 2017, pp. 764-770. ISBN 978-9975-56-439-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Statalitatea Moldovei: continuitatea istorică şi perspectiva dezvoltării 2017 | ||||||
Conferința "Statalitatea Moldovei: continuitatea istorică şi perspectiva dezvoltării" Chișinău, Moldova, 24-25 martie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.486 | ||||||
Pag. 764-770 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Asupra formării valorilor morale ale societăţii o influenţă prioritară îi revine culturii, mândriei naţionale, patriotismului, mass-media, şi în special a turismului cultural. Problemele etno-culturale şi dezvoltarea conştiinţei naţionale capătă o semnificaţie deosebită în profunzimea înţelegerii sociale şi filosofice. Acesta este conectat cu procesele socio - politice, istorice şi culturale, care au loc în prezent în ţară – avantajele economice, competitivitatea social-economică. Mândria naţională - unul dintre tipurile de atitudini pozitive sociale (atitudine), vizând ţara în ansamblu sau realizările sale concrete. Specificul mândriei naţionale este legat de contextul său comunicativ, deoarece mândria este un mesaj adresat altora pentru aprobare. În cazul mândriei naţionale, important este aprecierea oamenilor din alte ţări. A fi patriot, nu înseamnă doar a ne declara, ci de a ne comporta în anumite situaţii, pe baza unor principii morale înalte, care alcătuiesc sentimentul de patriotism, dragoste faţă de patria lor, să fie pregătită să lupte pentru ea pentru atingerea victoriei. Cum se pot combina toate aceste componente pentru a atinge scopurile societăţii. Autorii înaintează ipoteza că acesta poate fi atins prin sporirea atractivităţii cultural-turistice, prin anumite elemente ale dezvoltării turismului cultural. |
||||||
Cuvinte-cheie turism cultural, creşterea economică, patriotism, statalitate, mândrie naţională |
||||||
|